Предсједник РС

Обрен Петровић: Да није било Додикове визије – аутопута Бањалука-Добој не би било

ПЕТРОВИЋ ЈЕР НАЧЕЛНИК ДОБОЈА И ЈЕДАН ОД КЉУЧНИХ КАДРОВА СДС
  • Милорад ДОДИК на церемонији поводом имена аутопута: „Да не би оне срамне одлуке о томе да се укине Дан Републике Српске, вјероватно се овај пут не би звао Девети јануар. Баш зато што су нам то спријечили, ево им кроз срце Српске иде Девети јануар“
  • Ивица ДАЧИЋ на церемонији рекао да је важно да путеви РС воде ка Београду, па – упитан да ли је његов долазак на отварање аутопута Бањалука-Добој мијешање у изборну кампању – узвратио да није јер је он предсједник Социјалистичке партије, а она је и у владајућој коалицији у РС и учесник актуелне изборне трке

РЕПУБЛИКА Српска је потпуно завршила и свечано пустила у саобраћај свих 72 километра аутопута Бањалука-Добој „Девети јануар“ са преко 110 објеката.

Коштао је 402 милиона евра.

Председник Српске – Милорад Додсик – на церемонији је објаснио:

„Да не би оне срамне одлуке о томе да се укине Дан Републике Српске, вјероватно се овај пут не би звао Девети јануар. Баш зато што су нам то спријечили, ево им кроз срце Српске иде Девети јануар. Тражим од ових из ЈП да гдје год могу да истакну таблу Девети јануар“.

„Деветим јануаром“ ће се преко Бијељине за коју годину стизати до Србије.

„Потписујемо концесиони уговор са кинеском компанијом за изградњу аутопута од Бањалуке до Приједора у дужини од 42 км, а до краја године ћемо изабрати најповољнијег понуђача за прву фазу изградње коридора кроз РС према Руданцима“, открио је Неђо Трнинић, министар саобраћаја и веза у Влади РС.

Премијерка Жељка Цвијановић је рекла да је поносна на још један успјешан пројекат, те да без брзе комуникације нема развоја ни регија ни туризма ни свега осталог.

„У нашим стратешким документима су и друге саобраћајнице јер без модерних саобраћајница нема развоја“, рекла је Цвијановићева.

Начелник Прњавора Дарко Томаш, кроз чију општину највећим дијелом иде аутопут, оцијенио је да траса аутопута представља „трасу интеграције Републике Српске и Србије“.

Начелник Добоја, СДС-ов кадар Обрен Петровић, имао је ријечи хвале упутио је политичким противницима:

„Без визије предсједника Републике Српске Милорада Додика и без Владе РС на челу са Жељком Цвијановић сигурно да овај аутопут не бисмо још изградили“.

Градоначелник Бањалуке Игор Радојичић, оцијенио је овај пројекат веома важним за град Бањалуку која се отворила и према Добоју и добила јединствен простор до Градишке и Добоја.

– Захваљујући Влади РС и властима данас имамо све ово – додао је Радојичић.

Ивица Дачић, министар спољних послова и потпредсједник Владе Србије, рекао је на церемонији да је сваки успјех Републике Српске успјех и Србије.

„Србија као национални приоритет ставља везе са Републиком Српском“, истакао је Дачић.

Додао је да Српски народ никада није био фактор нестабилности већ фактор стабилности.

„Врло је битно да сви путеви воде у Београд“, рекао је Дачић, додајући да неће бити задовољан док се не направи аутопут од Бањалуке до Србије.

Нагласио је такође, да актуелна власт има визију изградње аутопутева који су крвоток једне привреде.

Упитан – да ли је његов долазак на отварање аутопута Бањалука-Добој мијешање у изборну кампању, Дачић је узвратио да није јер је он предсједник Социјалистичке партије, а она је и у владајућој коалицији у РС и учесник актуелне изборне трке.

 

1 коментар

  • А како би било да Додо бар некад мало прошири визију на, рецимо, ауто-пут Требиње-Вишеград? Кад му треба подршка пред изборе онда зна да сједи под платанима. Овако, све је пребацио у околину Бањалуке и сјевер Српске, а на југ долази само на вино и сунчање. Да не буде забуне, Иванића у Требињу нема ни толико. Српска Херцеговина је вјечно „десети јануар“. Из најљепшег града Српске се у главни град иде преко Федерације, а у Београд је наjбрже авионом из Дубровника, до којег има 20 км али и неријетко и 4 сата вожње, усљед гужве и слабе саобраћајне повезаности Требиња са било којим градом. Тај Дубровник је најчешће и главна „предност“ коју нуди куповина некретнине у граду подно Леутара. Срамота. Вучићу и Додику не смета да с Турцима праве два различита брза или ауто-пута од Београда до Сарајева, а на потезу Гацко-Требиње сваке године изгине десетине возача због слабе собраћајнице. То што повремено закрпе, пресвуку и исправе коју кривину и направе мост, не мијења чињеницу да је Херцеговина слијепо цријево. Ако нема инфраструктуре, нема ни економије, а онда ни хљеба. Додик у својој канцеларији држи вино из Тврдоша за специјалне госте, али то вино до Бањалуке путује преко некрсти и рупавим, уским џадама (осим ако није хеликоптером). Не бива.

Кликни овде да поставиш коментар